Skohjälp!

Jag har insett att Ellos inte bara är tråkpostorder och tantkläder. De har faktiskt även en hel del rätt roliga märken. Och det som gör det bra på riktigt är att man ALLTID kan få någon slags rabatt. 40 % eller 50 % rabatt på en vara eller kanske 25 % rabatt på hela köpet, till exempel. Dessutom har de väldigt korta leveranstider.

För ett tag sen köpte jag ett par converse till 40 % rabatt. Perfekt, då converseskor är löjligt dyra i Sverige. I söndags spontanklickade jag hem två grejer: en fin klänning från Twist & tango (hittade en 50 %-kod som gjorde den nästan lika billig som en H&M-klänning) och ett par boots från Bronx,  som ni ser nedan. Jag tycker att de är snygga, men kanske lite väl mycket nitar på. Eller? Vad tycker ni, ska jag behålla dem? Det ÄR ju faktiskt snyggt att matcha rockigare saker till en söt klänning eller så (unikt stylingtips, jag vet).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback