Mot ny adress

Hörni, chilla. Livet går (eventuellt?) vidare även när jag slutar blogga. Men jag får väl tacka er för att ni får mig att känna mig intressant och eftertrakad. Haha.

Men vet ni. Jag bloggar vidare! Lite dumt att mig att länka till min nya blogg i slutet av det här inlägget, tänker ni, när jag i förra inlägget skrev att jag är trött på alla snyltare. Jo, men nu är det så att wordpress är ett tusen gånger bättre publiceringsverktyg än tattiga publishme. Och en av många fina funktioner är att man kan lösenordsskydda valda inlägg! Så det kommer jag göra, förmodligen rätt många av dem, och bara släppa in dem jag vill.

Och då känner jag, fine, resten av mitt crap kan ni väl få läsa då. Vi kan väl skylla det på min exhibitionistiska ådra. 

Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback