Mina nya jeans

OBS! Detta inlägg skrev jag för flera timmar sen, men tänkte att jag skulle vänta med att publicera för att "sprida ut dom lite". Hahaha.

Jag har hittat mina
jeans! Har inte letat särskilt mycket i ärlighetens namn (när skulle jag hinna det?), utan fick krypa till korset (H&M) som ju faktiskt har fantastiskt prisvärda jeans.

Var där i veckan och fick syn på ett par som såg fina ut. Det var de även när jag provade dem, lyckligtvis. Nästan perfekt midja (lite, lite för låga men det gör inget), perfekt färg och med snygg passform och lätt bootcut. Och så kostade de 399 kronor. Behöver jag säga att jag är nöjd? De påminner dessutom om ett par lee-jeans jag hade i gymnasiet. Jag älskade de där jeansen (alla bara: de sitter perfeeeekt på dig) och grät när jag var tvungen att slänga dem för att de hade gått sönder på flera ställen.

Jag kommer att ha converse eller vanliga tygskor till de nya jeansen. Mer dressade skor tror jag ger en look som jag inte är ute efter. Absolut inga skor med klackar till! Upptill kan man ju ha i princip vad som helst; skjorta, t-shirt, kavaj, pös. När jag har på mig dem första gången ska jag försöka få till en bild. För det förstår jag ju att ni trängtar efter.

Så länge får ni hålla till godo med en bild från H&M:s hemsida. Är inte säker på att det är just de här, men de är åtminstone snarlika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback