Infinite arms

Har lyssnat mycket på Band of horses nya skiva sen ett par veckor tillbaka. Jag tycker verkligen att den är fin. Låtar som sticker ut som extra bra så här långt är: Factory, Way back home och Bartles + James. Blue beard är också jättebra. Ja, nästan alla! Härligt tycker jag.

Band of horses gjorde förresten en av de bästa spelningarna på Way out west förra året. Trots att det var eftermiddag var den smått magiskt; strålande sol, fin stämning i publiken, härligt håriga killar på scenen och massor av bra låtar! Det är ett fint, soligt minne jag plockar fram ibland.

Men på tal om Wow då, jag är grymt besviken på bokningarna så här långt. Får inte igång mig alls. Och att Lycke Li ska dit gjorde mig ännu mer osugen, haha. Nej, kommer det inte några riktigt bra bandsläpp snart så är det rätt tveksamt att jag betalar nästan 1500 spänn för att gå och se ljumma spelningar. Tyvärr, för det är en himla trevlig festival.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback