Hemkokta karameller från Mariannelund

Sista skälvande minuterna på den här jobbveckan. Haha. I eftermiddag åker vi till småland. Ska bli så skönt! Dessvärre verkar vädret bli pissigt, bokstavligt talat (igår när jag fikade med Malin påpekade hon att jag verkar påverkas rätt mycket av vädret, och det stämmer nog när jag tänker efter!). Regn väntas alltså, men det gör inte så mycket. Kan mysa med hundar och barn och andra människor ändå! Och enligt Linnéa har vi lyckats pricka in Mariannelunds marknad till vårt besök. Det måste varit minst tio år sedan jag besökte marknaden, som var höjdpunkter varje höst och vår när jag var barn, så där måste jag ju ta en sväng och köpa hemkokta karameller. Nostalgi, don’t we just love it?

Hursomhelst. Måste snart hem och packa nu. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback