bara inget

Ni måste vara alldeles i chock! I flera dagar trycker jag ur mig blogginlägg i ett rasande tempo för att sedan bara: inget. Beror på ju givetvis på denna jävla grej som heter måndag. I dag vaknade jag före sex, efter en natts halvdålig sömn. Det har resulterat i en tämligen oinspirerad arbetsdag. Och att min bakdel suttit fast i soffan hela kvällen.

Mikkel gjorde sin första (halv-)dag på dagis! i dag! Precis som på knoddagis så skolas han in. Dagens fyra timmar gick toppen, sade personalen. "Han passar som handen i handsken i sin grupp". Ja, de går i mindre grupper och vistas i möblerade rum med 5-6 hundar i varje. Det bådar gott! Vår lilla kille... Världens finaste hund.

Nej nu måste jag lägga mig, är så jäkla trött.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fast hur oinspirerad är man inte idag då. Seriöst det borde vara förbjudet att jobba veckan efter semester. (Ja precis kanske borde överväga att inte jobba alls)



Miguel är så sjukt duktig i helgen ska det mysas med vovvar hela helgen, och köras bil då såklart! Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback