She's alive

Hej måndag! Trots att det är veckans värsta dag (tisdag konkurrerar ihärdigt men får ge med sig) så känns allt rätt bra. För:

*min jobbvecka är oförskämt kort
*mina Redkengrejer (plus lite till) som jag beställde på nyårsafton har äntligen kommit
*på onsdag ska jag till Sandra och spela tv-spel (om hon inte är i full gång med att föda barn då)
*på torsdag åker vi hem till sköna småland för en mysig långhelg
*jag är så glad och tacksam över min alldeles egna lilla familj som är så underbar

Kvitter kvitter. En negativ sak dock: jag sov inte särskilt bra i natt och är därmed inte särskilt pigg. Detta späds på ytterligare av att jag inte har några fungerande glasögon. Mer om detta en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman snart är måndag över och då är bara tisdagen du ska överleva=) Sen får du träffa mig om jag inte är på bb dock ;)

Mysigt att åka hem till helgen och mysa med familjen!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback