flim'n'dunk

Hej migrän. Fattar inte varför jag hemsöks av den där skiten ibland. Hormoner? Stress? Tydligen rör det sig om migrän med aura, läste jag mig till. Auran - som ju låter som något rätt vackert - är tydligen där det flimmrandet och illamåendet som kommer innan huvudvärken. Schysst med aura. Bra grej: ta ändamålsenligt piller (typ eeze) från början - inte ipren - så slipper du, när iprenen inte hjälper, blanda med eezen och samtidigt oroa dig för att kombinationen av de båda gör huvudvärken värre. Aja, nog om det.

Vi är kvar i småland, ska åka tillbaka till göteborg imorgon förmiddag. Men så pratas det om "snöoväder" och jag blir lite orolig. I fredags kväll satt Cissi, Johan och Baloo fast på tåget från Stockholm i cirka nio timmar tack vare "snöovädret". SJ, Veolia: ni är sånna SOPOR!

Måste skaffa bil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu sitter ni på tåget,hoppas verkligen att resan går enligt tabell och inget snöoväder ställer till det eller att loket pajar.

Det har varit så härligt att ha Er hemma på långhelg!!Och lille mikkel är underbar!!Kramar mamma och pappa

2010-02-01 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback