tom

Nu har jag städat. Har bara dammsugning och badrummet kvar, duktigt av mig. Börjar få ont i huvudet. Det beror med största sannolikhet på att jag bara ätit två mackor idag. Borde äta "lunch", men det finns inget hemma -  förutom mackor - och jag kan inte gå och handla. Mikkel gillar inte att vara själv (vilket ni andra hundägare vet är mer komplicerat än det låter, men jag orkar inte förklara) och att gå och handla i 45 minuter finns inte på kartan. Det är knappt så jag kan springa över till sushin på andra sidan gatan. Men jag får nog hoppa ur mina pyjamasbyxor och göra det, känner hur jag börjar bli grinig. Orkar inte äta bara två mackor till. Jag är så jävla positiv för tillfället, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gumsan det kommer bli bättre med snutte snart, men jag förstår att det känns som allt kommer på samma gång. Det suger att jag fick ställe in min Gbg-turné men jag kommer snart till er alla!! Försök tänka på bra saker, som att ni har en fantastiskt KENTkonsert att se fram emot, att snöhelvetet snart smälter bort och man får springa runt i converse och att lillkorven snart blir lite mer vuxen och vågar vara ensam och vet att mammy och daddy kommer hem igen, att vi reser ihop i höst igen och sen att vi vinner massor med pengar och köper vår gemensamma herrgård och hundarna springer lösa på gården.... Du ska få låna en bok av mig som är fantastisk för drömmarna och hur man får dem att hända. Det blir bättre. Det finns där, fånga det och håll för jävla hårt i det! Jag vet du kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback