Söndag

Vi har haft en väldigt skön söndag, vår lilla familj. Mikkel verkar ha återhämtat sig från sina åkommor (ta i trä) - det känns väldigt skönt. Min enda bestämda punkt för dagen var att ligga och läsa i sängen och förhoppningsvis sova en stund. Så vid halvfyratiden drog jag för gardinerna, läste en halvtimme och sen låg vi och sussade alla tre fram till sextiden. Underbart. Man känner sig ju helt vimmelkantig när man vaknar, jag kommer förmodligen ha svårt att somna ikväll - men skit i det! Det är så förbannat skönt att sova på eftermiddagen.

I morgon är det jobb igen. Gjorde misstaget att kolla igenom jobbmailen förut, fick ångest över en grej som tydligen ska ske i i morgon. Ska inte ägna mig åt något jobbrelaterat på helgen! Dumt av mig, men nu vet jag det hädanefter.

Nu ska jag sluta svamla. Tycker dock att jag varit rätt duktig på att blogga de senaste dagarna, ni har varit lika kassa på att kommentera som vanligt. Det är som det ska med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback