Pekoralt

Helgen lider mot sitt slut. Det är aldrig kul. Vi sitter i soffan framför melodifestivalrepris - Anders Ekborg just nu. Hans röst är en av mina favoriter - i musikalsammanhang - men här: hahaha. Vilket pekoral. Roligt!

Helgen förflöt. Köpte några band i olika färger som jag kan knyta som rosetter runt halsen när jag har skjorta på mig. Fint. Kostade typ 45 spänn för tre band à 1,5 meter på en sybörsaffär (?heter det så?). Köpte även en fin, randig tröja, tror det kommer bli en såndär jag drar på mig när inte vet vad jag ska ha på mig.

Igår kväll var vi på fest hos en kompis till Anders. Jag har inte varit bakis idag, men Anders lite, ha ha. Mikkel stannade hemma med Alex och Nicklas som sällskap, det gillade han. Nu sitter han och husse i soffan och leker med en gammal trasa han fick med sig från första hemmet. När han leker/gapar mycket känner man hur illa han luktar i munnen nu under tandömsningen. Haha, stackarn (eller stackars oss), kanske får köpa hundtandkräm?

Aja. Bloggar mest för att jag känner nån slags press, oklart varför.

Gud. Måste stänga av. Jessica Andersson, PLÅGSAMT. Kryper nog ner istället. Ciao. 


För ett tag sen gick det ju ett mästerskap i konståkning. Mikkel var fascinerad av alla kvadruplar och tolups. Och ja, bildens kvalitet är bara nästan så dålig att man inte ser vad den föreställer, så gnäll inte.

Ps. Hur mycket längtar vi efter att kunna ta på oss våra vita converse utan att riskera köld/halk/slaks-skador? Svar: Sjukt mycket längtar vi!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lillgrisen!! Han är så söt :) Baloos favorit är hästhoppning och fotboll, då försöker han fånga bollen och bita hästarna i haserna.. Jag bojkottar melodifestivalen, orkar inte med skiten i år.. Kanske sträcker mig till finalen, får se. Puss!

2010-02-08 @ 09:45:47
Postat av: Anonym

Sybehör va?

2010-02-08 @ 17:41:12
Postat av: Anonym

Sytillbehörsaffär heter det minsann,hihi! Kram M.

2010-02-08 @ 20:54:01
Postat av: carro svarar

Sy(till)behör, SMART! Men det hade kunnat heta sybörs! Faktiskt.

2010-02-09 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback