Fuuuk

Hej megaförkylning! Täppa, hosta, snuva, huvudvärk, lite feber (faktiskt, alex och cissi!). Ni vet ju hur det funkar. Har inte varit sjuk på ett bra tag, så jag antar att det var min tur nu. Om jag inte minns fel brukar jag åka på en jobbig förkylning runt den här tiden varje år. Unikt, jag vet. Jag är iaf glad att jag inte har en bebisvalp som behöver gå ut varje timme, utan en soon to be femmånadersvalp (hjälp vad fort det går!) som faktiskt är rumsren (jo, jag vågar nog påstå det nu...) och inte behöver gå ut så ofta.

Sitter i soffan och funderar på två saker. 1 - ska jag ta en ipren eller ej? 2 - hur ska jag orka ta mig till kylskåpet för att värma den färdiga mat som ligger där inne. Köttfärsås, vilket jag faktiskt inte är så förtjust i, fast man (alla?) kanske borde vara det. Men vafan, "färdigt" vinner över smaklökarna.


Kommentarer
Postat av: Malin i Landala

Krya på dig lilla gumman! Drick mycket te och myyys med M så blir du snart frisk! Kram

2010-02-10 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback