Ditt och datt

I dag på förmiddagen hade jag ett litet ärende, det tröttade ut mig. Så är det när man är fuuuk, haha. Hursomhelst, nu är måstena slut för ett par dagar, det är skönt.

Under kvällen droppar de in, båda våra föräldrarpar. De har aldrig träffats förut, så det kommer bli ett jäkla holabaloo! Får man säga att man tycker det är lite skönt att de sover på hotell? Men vi kommer nog hänga en hel del här på fågelvägen. Vi har ju som bekant en bebis, och han gillar inte att vara själv så värst mycket. Och de mer lurviga bebisarna är dessvärre inte välkomna på särskilt många, publika institutioner. Men samtliga fyra tokälskar honom, så det gör nog inte så mycket att han är med och hänger!

Alldeles strax börjar OS, det är ju inget annat än fantastiskt trevligt! Jag kommer titta på så mycket jag kan och orkar (ni missar väl inte invigningen kl. 3 inatt!?) När jag var liten och kollade på typ elitseriehockey brukade jag sitta och anteckna och föra noggrann statistik över passningar, mål, utvisningar. Jag ville bli sportkommentator! Kanske jag blir också.

Ha nu en trivsam helg, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback