vill inte!

Hej hej!

Vilken dag. Händelserik, som de flesta dagar numer. En VÄLDIGT bra sak har hänt, vet dock inte om jag får berätta om det än?

Alex kom hit i morse för att passa Miguel. Jag skulle nämligen göra en grej. Hon gick hem nyss, vi har bland annat ätit sushi, druckit kaffe och spanat in lite nätshopping. Det är ju så lätt att klicka hem grejer! Lite för lätt, haha. Vi var dock eniga om att det snart är dags för en liten runda på stan. Kika i affärer, fika, shoppa lite. Jag går nästan aldrig på stan längre.

Enda anledningen till att jag skriver detta inlägg är att jag därmer skjuter upp diskningen. Jag HATAR verkligen att diska. Måste få en diskmaskin. Ny fin lägenhet med ny fin diskmaskin, tack.

Okej, nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback