Kavaj

Sedan jag såg det senaste dubbelavsnittet av Brothers & Sister (SÅ bra, det är typ den enda tv-serien som faktiskt blir bättre och inte tvärtom) och Rebecca hade en beige linnekavaj på sig, så är jag väldigt sugen på en sådan. Mörkbeige linnekavaj i klassisk modell. Så snyggt! Nu är bara frågan var jag kan få tag i en sådan? Kanske H&M, kanske Lindex, möjligtvis Monki? Kavajer finns det ju MÄNGDER av i second hand-butiker, dock tycker jag att man får leta rätt länge  innan man hittar en som inte är stor som ett hus.

Nåja. Har ni några kavajtips så tar jag tacksamt emot dem :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har köpt mina kavajer på H&M! Hoppas att er kväll var mysig och att ni åt gott:)

2010-04-24 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback