oslitna toppar

I dag klippte jag mig, det blev väl rätt bra. Tydligen behövdes det också, då mina toppar enligt frisören var "lite slitna". Lite otacksamt av dem (topparna alltså) måste jag säga med tanke på allt dyrt godis dom får. Det är lite konstigt det där; att man känner sig rätt snygg i håret tills man sätter sig i frisörstolen och ser förjävlig ut. Jaja. Börjar bli sugen på att gå blond igen. Kanske nästa gång...

I övrigt har vi en rätt chill lördag (ha ha). Hade gärna tagit min karl i handen och gått på bio, men det går ju inte utan planering numer. Nej jag är inte bitter, bara lite trött på att för tillfället inte kunna göra spontana, oplanerade saker. Men det kommer.

Jaha. Det var det för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback