Ljuva fredag

God morgon förresten!

Det är lyxigt att vara ledig på fredagar. Jag brukar inte få sovmorgon, eftersom jag nästan alltid vaknar när A går upp. Just i dag upplevde jag ett par lightpanikbetonade sekunder när jag slog upp ögonen, såg att klockan var halv åtta och att jag borde vara på gång att stressa iväg till jobbet vid det här laget. Men skön känsla när jag insåg att nää då. Jag är ju ledig.

Hursomhelst. Ingen sovmorgon, men en lugn och stressfri sådan med kaffe framför nyhetsmorgon (till min glädje med Jenny och Steffo - hur dålig är Kristin K?). I dag är min hund dessutom väldigt trött och somnade om innan han kom på att han vill ut och slå en drill. Gött.

Så nu sitter jag i soffan med kaffe i min hästmugg, tittar med ena ögat på när den galna gubben Frithiofsson snackar vin och riktar det andra på skärmen. Sannerligen gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback