Hektiskt

PUH! Vilka jäkla dagar jag har. Haha, kan inte ens formulera ett litet blogginlägg om dem. Det är för mycket som snurrar runt i huvudet. Men såhär kan jag säga: i dag var jag med om en liten milstolpe i mitt liv. Ska suga på karamellen en liten stund till, sen kanske det kommer ett litet avslöjande här i bloggen...

En parentes; jag har fått musarm! Hur sjukt? Det är ju inte så att jag är ovan vid att sitta mycket vid datorn, det gör jag både på jobbet och hemma. Men nu ömmar hela högerarmen och liksom låser sig ibland. Tror det beror på att jag jobbat mycket i InDesign de senaste dagarna och samtidigt suttit och (omedvetet) spänt mig. Finns väl inget annat sätt att bli av med det än att vila armskrället?

Nej, nu är jag hungrig. Måste äta nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback