Going out

Jag är excited! A och jag ska ut ikväll och dricka drinkar och äta god mat! Okej, jag fattar att jag låter som en tant. Det är jag ju inte, men lever lite som en för tillfället. Eller kanske snarare som en nybliven mamma. Hursomhelst, sådana här kvällar är därför extra fina just nu! Hoppas inte jag har för höga förväntningar bara, haha. Nejdå. Tack snälla storasyster!

Vill även uppmärksamma min lillasyster som tog körkort igår! På första försöket på det ställe i Sverige (Farsta) som tydligen kuggar flest andelen elever. Jag är så väldigt stolt över dig!
Cissi firar förresten med en resa till Sicilien. Sitter på planet nu. Gött, och jag önskar att vi var med!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack fina syster! Sicilien var underbart, riktigt fantastiskt. Men om bara några månader är vi ju iväg tillsammans igen, it's gonna be awesome!! (Herregud vad vore livet utan resor..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback