Nu kommer den, sommaren...

Jodå, nu puttrar den igång för att från och med nästa vecka slå ut i full blom. Sommaren! Så jävla bra tajming. Och så verkar det inte som att det kommer behövas någon charterresa till solen ändå. Skönt, jag lägger mycket hellre krut (och pengar) på en riktigt grym resa med Ciss och Johan i höst.


Nä. Nu har jag sommarens semestersikte inställt på en tält/hotell-semester (i den ordningen, är nog bäst?) nära en fantastisk sandstrand på någon av våra öar. A verkar något tveksamt inställd till camping, men jag känner att han+jag i en liten sovsäck är ett rätt bra argument.


Vi får se. Utsikterna är hursomhelst jäkligt goda just nu!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt gumman!!! Vädret gör verkligen att man känner sig mycket gladare! Ja i höst ska vi iväg på värsta resan som vi verkligen måste börja planera nu... Om inte kommer vi få åka till.. sunny beach.. i bulgarien.. BRRRR!!! Anders kommer nog förstå tjusningen med att campa när ni är på plats.. Det är ju faktsitk sjukt mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback