Möss

Tack för alla politiska tips då! Jag var faktiskt seriös. Men, jag röstade ändå - med magkänslan som stöd - och det kändes rätt bra. Om inte annat hoppas jag att min röst håller Sverigedemokraterna BORTA från all politisk påverkan.


Nu ska jag gå hem, bokstavligt talat. Mitt spårvagnskort gick ut igår och jag åker bort imorgon; alltså tänker jag inte köpa något nytt nu, vilket är en kombination av snålhet (vill inte betala enkelbiljetter, vågar inte planka längre) och att det ju faktiskt är rätt bra att röra på sig.


Så.


Vi hörs kanske ikväll! Eller snarare; JAG kanske hörs av ikväll, era små möss.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha det var roligt!! Nej men visst är det roligt med alla som läser men ingen som komenterar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback