Midsommar

I går fick jag/vi en bra och en dålig nyhet. I värsta fall tog de ut varandra, i bästa överglänser den bra den dåliga. Jag vet inte.

Men idag är det midsommar i alla fall, och det bästa med det är givetvis att det är extra lång helg! Och att vi ska fira den med våra vänner. Kan ju hoppas på att uppehållet håller i sig, jag skulle dock inte räkna med det... Dåliga prognoser brukar metereologerna vara bergsäkra på. Hursomhelst tänker jag inte ha någon blommig klänning på mig, känner mig anti det gulliga denna midsommar.

Och så till sist, ett försök till interaktion (sociala medier kommer starkt, vet ni): Vad gör ni i midsommar?

Kommentarer
Postat av: alex

såg detta först nu och interaktion är najs. vi tog det lugnt hela dagen, åt massor, var ute och gick i skogen, plockade blommor, och på kvällen en spontan träff med M och hennes kille och några öl. Supertrevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback