Bubbel

Gah, vad trött jag blev. Men på ett rätt skönt, dåsigt, semesterigt sätt. Stan var kvav och småjobbig, som väntat. Men jag hittade bra grejer; en laptopväska, ett par ovanligt välsittande shorts från Twist & Tango och steps. Haha, ni vet såna där halvstrumpor som man har i ballerinos och andra skor som inte täcker foten särskilt mycket. Jag ska ha dem i mina nya, svarta powerpumps (pumps, så fult ord!). Och så köpte min kille en väldigt fin grej. Avkomma från den kommer ni säkerligen få se här så småningom. Gud vilka meningslösa blogginlägg det kommer nu, men jag känner mig bubblig. Och så är det kul att blogga från nya, fina datorn.

Ps. Nu finns svar på de senaste inläggens kommentarer. Om någon höll andan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback