Weleda!

När jag fyllde år i början av sommaren fick jag många, väldigt fina presenter som jag har mycket glädje av. Av min svärfamilj fick jag bland annat det ni ser nedan. Duschcremen har en sån mild, naturlig citrusdoft att jag knappt kan förklara det. Även bodyscruben är rätt underbar, och då är jag egentligen ingen peeling-tjej. Har aldrig sett de stora fördelar som så många pratar om, antar att det beror på att min hud är härligt mjuk och len naturligt. Men den här gillar jag, som sagt. Rätt rivig - på ett bra sätt - och så doftar den, förutom citrus, björk! Känns härligt naturnära. Jag kommer aldrig kunna vara utan dessa produkter nu, speciellt inte duschcremen, mmm.

Så Weleda, spons mottages tacksamt. Jag kan skriva ett hyllande blogginlägg varje dag om det skulle behövas.



Bilderna från www.topformula.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Deras produkter är bra :)Det passar alla som liten och stor. Vi ses på fredag vännen!

Puss!

Postat av: Anonym

Mmm de luktar helt underbart!! Vi får peela mycket innan vår resa sen så vi får snygg bränna! :O)



Jag röstar lätt på Anders förslag hahaha!!!

2009-07-29 @ 21:11:44
Postat av: carro svarar

Sandra: De är väldigt bra :) Så härligt att lukta gott!



Cissi: Haha, ja, pittoresk är väl ordet vi söker? Men ikväll ska vi banne mig bestämma... Wiiee

2009-07-30 @ 14:01:54
Postat av: Lotta

Hej! Tack detsamma! :) Ja, jag håller ut, två veckor till! Hur är det med dig? Ses vi imorgon?

2009-07-30 @ 19:39:10
URL: http://csj.blogg.se/
Postat av: carro svarar

Ja Lotta, vi ses ikväll! :)

2009-07-31 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback