Vill sova istället

Tillbaka på jobbet efter ett par sköna semesterveckor (varav en bjöd på sol, inte illa I guess, svenska sommaren!). Enda trösten är väl att min chef innan jag gick på semester sa "va, har du bara två veckor, nej du måste ta mer semester!". Så okej då, det tänker jag göra. I början på augusti eller så. Och så en i september såklart. Det är ju faktiskt lite käckt att dela upp semestern, trappa efter trapp, som Kevin Borg skulle sagt.


MEN. Just nu känns det mycket segt. Inte minst i hjärnan, vars största utmaning de senaste veckorna har varit att få upp ett tält. I morse när helvetesklockan ringde var självmord det första som poppade upp i hjärnan (obs! mamma, skämt!). Som jag misstänkte har det trillat in en del mail med små uppdrag till mig. Känns dock överkomligt. Jag får göra en liten lista sen och börja bocka av.. så småningom... måste ju mjukstarta lite. Nu får det nog bli en balja automatkaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback