VARNING SOS UNDVIK

Jag skulle vilja utfärda en varning för cidinho & doca - rap das armas (ja, helt obegripligt, jag vet, jag använda såklart copy & paste). Eftersom jag lyssnar på webbradio hela dagarna så dyker den ofrånkomligen upp då och då (är nån slags sommarPLÅGA tror jag; barapapapapappaaaaaaa). Oftast byter jag kanal direkt när den spelas, men ibland är jag så djupt försjunken i något att jag kommer på att jag sitter och lyssnar på skiten. Då klickar jag så frenetiskt efter bytakanalknappen att jag riskerar musarm. Usch, det är verkligen dum jävla musik låtifierat. Och ni som lyssnar på det, och tycker det är något annat än vidrigt, är också dumma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi sån tur jag har,har aldrig hört nån sån låt tror jag iaf.Men inte bra att du sitter och fryser om dagarna.Kram /M.

2009-07-24 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback