Skoblogg

Här kommer skoinlägget.


Min kille är nästan osunt (nejdå) förtjust i skor och har många, väldigt snygga, par skor. De senaste halvhöga Paul Smith-sneakerserna i mörkgrönt, mjukt skinn inte minst... Men det var inte det vi skulle tala om nu. Utan hur han faktiskt har påverkat mina skovanor. Innan vi träffades var jag måttligt intresserad av skor. Jag ville såklart ha snygga skodon då med men hade ändå ett rätt praktiskt synsätt i frågan. Men, allt eftersom åren tillsammans med min stilsäkra b-friend har passerat, så har jag mer och mer fått upp ögonen för alla fantastiska skor som finns, och inte minst hur effektivt de både kan lyfta och stjälpa ens övriga utstyrsel. Så numer köper jag rätt mycket skor, för mycket skulle vissa hävda. Men men. Det här var en lång utläggning för att få visa två par skor som jag mer än gärna skulle klä mina fötter i framöver. Båda är från Vagabond, som ju har blivit riktigt bra de senaste åren.


Jag har ett par bruna som är snarlika dessa, men modellen är ju så snygg att man nästan kan säga att jag även behöver ett par svarta... Väldigt Anne på Grönkulla, I love it.


Nästintill perfekta? Snygg, klassisk - utan att vara tråkig - modell som man, i mitt tycke, kan använda vid i princip vilket tillfälle som helst.

Men shit, nu när jag skriver om dessa i min blogg så kommer de ju ta slut DIREKT. Det gäller att köpa på sig dem så fort som möjligt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback