Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn

För en hemsk sekund fick jag tänka efter om det verkligen är fredag idag. Och det är det ju. Sitter på jobbet och koncentrerar mig hårt på att bli av med min huvudvärk. Ja, jag vet, jag har ont i huvudet lite för ofta. Men jag är periodare och det är ju alltid nåt? (??!!?) Just idag misstänker jag att skallebangen var resultatet av lunchens pepsicola, som dessutom kostade 36 jävla spänn. Kan man få ont i huvudet av läsk eller kanske bara av pepsicola? Jag tänker socker i mycket starkt koncentrat. Socker är knark säger ju dom som vet. Aja. I helgen får vi besök av flera, härliga personer. Så jag kommer nog inte att ha tid med bloggskrället.

Ps. I dag har både min mamma och Anders mamma namnsdag, så grattis till er kära mammor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback