Myskväll

Jag och älsklingen gick en promenad i slottsskogen ikväll. Åt kulglass, fnissade åt 42-åringarna som hade ställt upp koner som de skulle sicksacka mellan på några slags hjul och beundrade sälarna som ju är så jävla söta! Nu fanns det tre bebisar också. Får i alla fall mig att pipa. Efter slottsskogen strosade vi ner för Linnégatan för att hoppa på en vagn, som ett par hållplatser senare skulle fyllas med 16-åriga fotbollspojkar från Mariestad. De luktade mycket svett och bräkte på den bredaste västgötskan. Usch, jag har verkligen svårt för fula, bonniga dialekter men det är ju en annan historia. Nu har jag druckit av det chai-té jag fick av Sandra i födelsedagspresent. Mycket gott. I morgon är det fredag, tur efter den här mycket tuffa arbetsveckan, haha. Nu måste jag
snart sova, tanten är trött.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra att du gillar min present vännen :)

Vi ses imorgon, du hinner sova en stund innan vi ses också:)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback