Kall men väldoftande

Ibland tar AC:n i lite väl mycket. Trots att jag har långärmad skjorta och kavaj på mig så sitter jag på kontoret och småhuttrar. Och inte kan jag gå ut och värma upp mig heller, jävla skitväder. Det har inte börjat regna ännu i dag, men det är väl bara en tidsfråga. Men, jag kan i alla fall muntra upp mig lite genom att lukta på mig själv (smidig övergång där va?). I dag kan jag dra in Paul Smiths Rose genom näsborrarna. Jag växlar mellan den och Calvin Kleins In2U. Båda har jag fått av min kille. Den sistnämnde efter en önskning, men Rose valde han ut helt själv och den var mitt i prick. Förutom doften är det bästa med den den lilla tygpåse som parfymflaskan låg i. Den gör risken mindre att flaskan går sönder om man tappar den i golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback