Fortsättning

Shit, det var verkligen sjukt skönt att bada idag! Det är ju en liten myt att "när man väl doppar sig så är det skönt sen". Men det stämde faktiskt idag. Sjukt skönt. Dock har jag lyckats bränna mig trots att jag duktigt smörjer in flera gånger med hög (15 är väl hög?) faktor. I fejjan ser jag ut som en rödbrun prickigkorv (var kommer alla fräknar ifrån!?). Men det är ju charmigt! Har iaf köpt en keps (!) idag. Keps är fult och passar väldigt dåligt på mig, men jag vill inte se ut som ett russin när jag blir gammal så jag tar det! Nu ska jag fortsätta att njuta av den här ljuvliga kvällen. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"rödbrun prickikorv", sorry sis men jag skrattar ihjäl mig här!!

2009-07-02 @ 20:29:03
Postat av: alex

rödbrun prickigkorv, är inte det min grej? ;)



skämt åsido, bra att du skyddar dig, jag har ett helt gäng gamla russin som jag går till om kvällarna. Fast det kanske man blir tillslut hur man än gör...? hu hemska tanke!

Postat av: Sandra

Underbart ni har det :)

2009-07-03 @ 14:30:35
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback