Campa!

Det är väldigt lugnt på jobbet för tillfället, så det blir inte lidande om jag bloggar litegrann. Just nu sitter jag och längtar tillbaka till campinglivet. Det var faktiskt så jäkla mysigt. Okej, att sova i tält är ingen höjdare, men allt runtomkring. Jag märkte att jag fann det fantastiskt avkopplande att sitta vid tältet i kvällssolen, gå och duscha för ett par femmor eller strosa upp till den överpriserade campingbutiken och köpa en liter mjölk att ha till nescafet. (det behövdes en ny mjölkförpackning per dag då det var ungefär så länge kylklamparna höll sig kalla). Jag saknar det. Och nu när det tydligen är bra väder på Öland är jag assugen på att bara dra dit och slå upp vårt (well, niclas egentligen) tält igen! Kommande år tar jag dock gärna med en husvagn istället, lite bekvämare.

Haha, jag är en sådan jävla svennebanan i vissa hänseenden (vilket ju per definition är något negativt, right?)! Men äh. Det gäller att plocka de bra bitarna, vet ni. Och passa på att campa innan det dyker upp några knoddar, för då verkar campinglivet vara en liten mardröm.


Trist med återanvänd bild jag vet, men det är den jag har tillgång till nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback