Call me Ljungbeeeerg

Det är ruggigt tomt här så jag har webbradion på i mitt rum för att inte få total lappsjuka. Nyss spelade de en rätt kass låt med EMD som heter Youngblood. Men. Om man istället tänker att de sjunger det det låter som att det sjunger, nämligen Ljungbeeerg (uttalat på Engelska) - och då förstår att det är Fredrik Ljungberg de syftar på - så blir låten inte bättre, men lite roligare. Testa nästa gång ni stöter på den (för det lär ni göra om ni konsumerar något slags kommersiellt medium)!


Hahaha, hihih. De är så roliga! Snygg-erik, HOHOHO.

Kommentarer
Postat av: alex

GUD vad de ser töntiga ut!!! Men jag får försöka minna min ungdoms nykläckta hormoners dagar och försöka vara lite ödmjuk- OCH komma ihåg att INTE säga vad jag tycker till Linnéa, sist jag snackade ner Charlotte Perelli fick jag en mycket otäck blick från damen!

Postat av: alex

förrsten,är det han i mitten som är snygg-erik? för han har ju mantits! ingen man skulle vilja föra vidare det mänskliga släktet med om man säger så...men oj vad jag gick igång...har jag för lite att göra hemma sjuk månne...?

2009-07-13 @ 17:14:48
URL: http://witchinakitchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback