Baby I can see your Halo

Hemma i göteborg! Känns trist och skönt, ni vet sådär som det är. På tv:n var det nyss reklam för Beyoncé; skiva, dvd, parfym, nåt. Beyoncé är ju verkligen rätt grym; skitsnygg, begåvad, säkert smart. Men jag har aldrig gillat hennes musik, för gapig och hysterisk för mig. Men nu har hon (hennes låtskrivare?) faktiskt släppt ur sig en låt som jag tycker är riktigt bra, nämligen Halo. Kanske mest för att hon sjunger verserna (den första i alla fall) i en oktav lägre än hon brukar, haha. Men också för att den har en snygg melodi. Så tycker jag. Nu måste jag nog skrutta ner i tvättstugan. Och sen blir det bio!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker Beoyoncé är lite småläskig faktiskt. Lite FÖR lyckad för min smak. Men har inte hört låten, så jag får väl göra det och se om jag ändrar uppfattning. Kram och välkommen tillbaka till Göttlabörrg!



Postat av: carro svarar

Alex? Ja hon är lite scary, lite som en låtsasmänniska liksom. Men den här låten är som sagt rätt trevlig. Galet nedtonad för att vara Beyoncé. Tackar! Känns bra (minus jobbgrejen...) Kram!

2009-07-13 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback