Så bra

God morgon bloggen!

I dag sov jag till halv åtta, vilket är ett jävla skämt med tanke på hur trött jag är hela tiden. Nåväl, ska ta en kopp kaffe nu och sedan unna mig en promenad i kylan (hur otäckt hurtigt?).

I veckan fick jag ett Bonsaiträd av Anders (den mindre plantan på bilden), älskar det (och ska göra mitt allra bästa för att hålla det vid liv). Och i morse, innan han åkte till jobbet, fick jag en bukett med fantastiska blommor och en fiberoptiklampa! Ni vet en sån där med strån som lyser! Världens bästa. Min kille har verkligen en fenomenal förmåga att snappa upp vad jag vill ha, behöver, mår bra av. I stort och smått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilket fint fönster! Och vilka fina presenter,lycka till med bonsai-trädet!Kram/M.

2009-02-14 @ 14:47:00
Postat av: Carro svarar

Tack mamma! Hittills har jag duschat trädet varje dag, som man ska..

2009-02-15 @ 11:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback