Neurotisk? Bara lite.

Hade bestämt att det här skulle bli en lugn, skön och planlös söndag - fylld med vila och god bok. Men så vaknade jag på ungefär exakt samma, snortidiga tidpunkt  som i går och kunde inte somna om. Dessutom googlade jag en av mina nyligen uppkomna krämpor (strängt förbjudet för en hobbyhypokondriker, jag vet!), skymtade c-ordet högt upp i listningen och kryssade blixtsnabbt internetfönstret med hjärtat butlande i halsgropen. Nu har den värsta dödsångesten lagt sig och jag har bestämt mig för att en promenad nog vore bra för mig. Så får det bli. Söndagen kan fortfarande bli harmonisk, visst?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vännen det är konstigt att man vaknar tidigt på helgerna det är då man vill sova ut! Det är som att kroppen vet att man ska upp och jobba... Hittade du något på stan igår? hur hade ni det på kvällen?

Puss

Postat av: Carro svarar

Ja det är verkligen typiskt... Igår köpte jag lite underkläder, och allahjärtansdag-present till anders. Nu ska jag lägga mig, vi hörs imorgon vännen! Puss

2009-02-15 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback