Längtan

Hallå där, hur är läget?

Jag mår bra. Men är trött. Varje morgon när klockan ringer känns det som att något knäcks i min kropp, men utan att gå av... Liksom. Det var en jävligt dålig liknelse, men ni hajar? Trodde att tidiga morgnar skulle bli lättare när man blev äldre. STOR LÖGN.

Den här veckan får jag mycket gjort på jobbet, i den mening att många saker faktiskt kan bockas av på listan till skillnad från att bara gå framåt. Det är en skön känsla. Har ofta ganska svårt för långsamma processer, otålig som jag är.

Och i dag längtar jag lika desperat efter sommar, sol, värme som alla andra dagar.



Kommentarer
Postat av: alex

Fy det låter hemskt att något knäcks i din kropp men utan att gå av...Skulle kunna prata om vilket uppfuckat samhälle vi har där människor ska jobba 40-timmarsveckor istället för kanske, jag vet inte 32? Men det ska jag inte. Ser fram emot att träffa dig istället! Stor kram!



Ps titta ut genom fönstret och boka av en önskning: sol, check! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback