Orkar inte

Man skulle kunna tro att det är min brutala trötthet de senaste dagarna som orsakat avsaknaden av blogginlägg. Men nej då, jag har bara ingen lust att dela med mig till (en del av) er. Jag förstår verkligen inte hur vissa orka klicka in sig här - flera gånger om dagen - men aldrig någonsin lämnar en kommentar. Så himla konstigt. Det är ni som dämpar min blogglust.


Det är i alla fall underbart med fredag! Som jag precis skrev i ett mail till cissi så kommer helgen att bjuda på mys, fest och förhoppningsvis MASSOR AV SÖMN. Har ett stort behov där, åtminstone av två av dem. Kickar igång helgen ikväll med after work - och goda drinkar ­- med min vän N.   


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad trevligt att avsluta fredagen med AW, var ska ni gå? Du får sova ut imorgon, ska inte ringa och väcka dig lovar det. Du kan ringa mig när du har vaknat.



Puss på dig vännen, saknar dig!

Postat av: carro svarar

Vet inte vart vi ska gå än :) Nu verkar det som att regnet lugnat ner sig lite, skönt... Hur mår du nu? Vi hörs imorgon! Saknar dig med. Puss

2009-08-28 @ 16:12:34
Postat av: Anonym

Hoppas att du sovit gott!Vi hörs,kram/M.

2009-08-29 @ 11:46:53
Postat av: ciss

Jag kommer dö i svineflu!! :-(

2009-08-29 @ 12:08:37
Postat av: alex

måste erkänna att jag klickar in på din sida varje gång jag ska blogga, tar mig vidare till min sida via din :O sorry, kan sluta om du vill!



hoppas helgen varit bra, hitills och att du mår bra! kramar!

2009-08-30 @ 12:11:11
URL: http://witchinakitchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback