Officiellt

SJ är verkligen sjukt i huvudet. Bokade i förmiddags biljetter till Stockholm i september. En vuxen och en ungdom, x2000, drygt 500 spänn - alltså helt okej pris. Men så kan man ju betala extra för möjlig om- eller avbokning. Ombokning kostade 200 extra, fräckt såklart men ändå rimligt med sj-mått mätt. Men om man vill ha möjlighet att avboka sina biljetter för 500 kronor så kostar det 1700 extra. Det är helt jävla vansinnigt att detta bolag, i princip, har monopol på tågresorna i det här landet och tillåts sprida sin skit på oss som är beroende av att åka tåg då och då.


Med det sagt kan jag meddela att vi har äntligen har bestämt oss ang. Way out west. Det känns bra.


Ps. Även här vill jag säga grattis till min älskade vän, är så glad för er skull.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vännen du är så söt!

Vårt lilla är så efterlängtad av alla:)



Kul att ni ska på WOW, hoppas att det blir bra väder för eran skull. Jag vet det är dyrt att resa med SJ, vi bokade vårt flyg till Umeå igår det var inte heller billigt. Vill ha semester så verkar det bli dyrt!

Postat av: carro igen

Usch, det är så himla dyrta att resa, speciellt med flyg! Jag skrev inte att vi ska till wow ;) Vi ses snart, då talar jag om hur det blir. Puss

2009-08-12 @ 15:58:09
Postat av: Sandra

Mysigt att ha dig här en stund hos mig:) Om ni ska det på WOW, så håller jag tummarna att det ska bli fint väder vännen:P

2009-08-12 @ 18:37:42
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback