Inrutad

I dag är det verkligen måndag i de flesta bemärkelser. Det behöver väl ingen närmare förklaring. Jag upplever mer och mer att helgerna går så fruktansvärt snabbt; två dagar är ingenting. Det märks inte minst på att jag vaknar åtta-halv nio trots att någon väckarklocka verkligen inte är ställd. Kan liksom inte varva ner mig, hjärnan, på bara några timmar, tyvärr. När man upplever helgerna så korta blir det till viss del rätt drygt att leva i en så inrutad vardag. Inser mer och mer att det inte passar mig även om det såklart finns fördelar även med det. Så på sikt… Äsch, jag vet inte. Myggbettet på mitt högra smalben kliar mig lite galen.


Kommentarer
Postat av: Alex

Tummen upp för rutigt men USCHFYBLÄ för inrutat! Vi åker till Indien och jobbar som volontärer istället tycker jag! kram!

Postat av: Sandra

Önskar också att helgen vore länge, det är på söndag man börja koppla av :) Gumman har du snart semester i 1 vecka :) Puss

2009-08-31 @ 18:02:05
URL: http://sandralu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alex: Ja, eller till paris och startar ett café med bara hembakat! Ja!?



Sandra, ja tredagarshelger hade gjort så mycket. Nån dag kanske man kan jobba fyra dagar i veckan istället för fem. :) Jag LÄNGTAR efter min semester! Inte så långt kvar nu. Puss

2009-08-31 @ 20:17:35
Postat av: Alex

Jamenvisst!

2009-09-01 @ 12:02:11
URL: http://witchinakitchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback