fell in låååvvvv

Har inte miss Liiiiiiiii ett väldigt märkligt sätt att sjunga "love" i den där låten. "I fell in lååvvvv". Jag fattar inte varför hon sjunger ordet på det sättet. Eller varför hon sitter och hoppar när hon spelar piano. Det känns tillgjort, både uttalet och hoppet. Konstlat är det första jag tänker när jag ser och hör henne. Miss Li är helt enkelt inte särskilt bra. Hade hon tonat ner sig själv hade hennes musik väl varit uthärdlig, beige, lätt att ignorera. Men nu tycker jag faktiskt att det är jobbigt att utsättas för henne. Sorry, miss Liiiiiiiiiii.

Nu ska jag snart hem och göra en paj! Åt mackor till middag igår och det var fan inte roligt. När man väl vänjer sig vid att äta lagad mat varje kväll så är mackmiddag väldigt torftigt.  Så ikväll blir det paj! Med ädelost, broccoli och skinka. Låter gott va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums!!/M.

2009-08-06 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback