Check check check

Jag blir så jävla sur på dom som säger "nu när sommaren är slut..." eller "det gäller att ta vara på de sista sommardagarna nu". Eller den värsta: "åh, nu längtar jag nästan efter hösten så man får ta på sig alla härliga höstkläder!" Andra augusti. Alltså en tredjedel kvar av den officiella sommaren. Plus brittsommaren. Så come-the-fuck-on.

I helgen har jag hunnit med två fester, en utgång, fika med syster och massa mys. Och ja just det, så har höstens resa bokats. Lyxhotell på paradisö med favoritpersoner. Behöver jag säga: satan vad jag längtar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag instämmer helt, blir också jävla sur över alla gnälliga tråkmånsar som pratar om sommarslut. DEN ÄR INTE SLUT FÖRRÄN MÖJLIGEN 10SEPT.FÖRST DÅ.OCH dom jävla höst och vinterkläderna får man väl ha på tills man tröttnar flera gånger om eller???Mmm längtar också till våran semesterresa, vi är ju 2:a iväg!!/kram M.

2009-08-03 @ 17:06:44
Postat av: Cissi

Det ska bli så galet jävla bäst!!! Längtar som fan!! :-D Och ja hata alla bitterfittor som säger att sommaren är slut, men det är svårt det där med årstiderna och lära sig. Poor (blåsta) bastards!

2009-08-03 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback