Vardagslyx

Denna förmiddag jobbar jag hemifrån. Det är lite lyxigt. Jag kunde sova till kvart över åtta, äta frukost i lugn och ro och låter håret självtorka medan jag sitter i myskläder och skriver ut en intervju. Det bör inte bli en vana, utan en förmån jag unnar mig någong gång ibland. En dåochdå-släng av den hett åtråvärda vardagslyxen.

I övrigt går tillvaron mest ut på att längta efter den stundande semestern (kan ju inte skriva ut exakt tidpunkt ifall någon av mina 17 läsare, eller hur många det nu är, får för sig att göra inbrott i mitt hem!). Tur är att Anders kommer få penicillin i eftermiddag (!) och bli jättefrisk redan morgon! (!!) Skitbra!

Kommentarer
Postat av: alex

du och jag har ett omvänt lyxproblem; jag jobbar huvudsakligen hemifrån och plågas av lappjuka var och varannan dag. fast det finns ju fördelar, som du skriver, att låta håret lufttorka, dricka kaffet i lugn och ro, klä på sig först framåt klockan tre på em...kram!

Postat av: Cissi

Mmm det är verkligen galet lyxigt att kunna jobba hemifrån :-) Tur att andy fick penicillin så han blir frisk och du din lilla skraltsyster ska låta bli att bli sjuk!



Har förresten lösningen på ditt hårtorkningsproblem, duscha kvällen innan och låt det lufttorka ;) Det gör jag, väldigt skönt att slippa slita på håret med föning varje morgon..



Är en kille gay för att han föredrar stepmachinen framför andra tuffare gymmaskiner och använder handcreme som ja jag vet inte vad..

2009-04-24 @ 09:07:47
URL: http://jockessyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback