Hårresande dröm

I natt, eller i morse, drömde jag att jag skulle klippa mig. Frisören jag gick till visade sig vara Hotspot. Hon var inte klar med föregående kund och bad mig "börja själv" tills hon var klar. Det tedde sig för mig helt logiskt, så jag inledde den teknik Hotspot instruerade mig i, nämligen att: klippa bort håret från huvudet, lägga det framför mig och klippa av till lämplig längd. När jag hade gjort det kom Hotspot och satte dit håret igen. Det blev inte så bra. För, jag hade klippt mycket mer än tänkt på längden samt fixat en ful, kort och tjock lugg till mig själv! Jag minns att jag, trots lama "det är bara hår, det växer snart ut" både från mig själv och Hotspot, var smått förtvivlad över förlusten av mitt surt utsparade hår. Sen ringde väckarklockan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skrattat högt när jag läser dagens inlägg! vilken knasig- dröm men med perfekt drömlogik! skitroligt, och ångestfyllt för dig kan jag tro...tack för ett gott skratt iaf!kram!

2009-04-08 @ 21:31:29
Postat av: alex

skrattat högt när jag läser dagens inlägg! vilken knasig- dröm men med perfekt drömlogik! skitroligt, och ångestfyllt för dig kan jag tro...tack för ett gott skratt iaf!kram!

Postat av: alex

nämen, inte meningen vara anonym.. knas... vad hände??

2009-04-08 @ 21:33:42
URL: http://witchinakitchen.blogspot.com
Postat av: hotspot

Ha ha ha, ja det är troligtvis ungefär så bra det skulle bli om jag skulle agera frisör

2009-04-11 @ 11:22:00
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: alex

wow, hotspot själv har kommenterat din blogg...vem hon nu är? hon kanske satt och googlade sig själv...

2009-04-14 @ 22:14:10
URL: http://witchinakitchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback