Sitter och drar lite till

Jag hatar egentligen att cykla, uppförsbackar och motvind och sånt. Men nu har jag ändå lärt mig att uppskatta detta fordon i viss mån. För; svish! så är jag på jobbet. Och sviisch! så är jag på ica för att handla när jag slutat. Och svisch svisch! så är jag hemma igen. Svisch! Jag gillar smidigt och snabbt. Då går ett par minuters motvind an.

Förresten så har jag ju, typ, lovat att blogga. Om Paris och sådär. Så att familj och vänner, och ni andra snytlare, ska få chans att se bilder från underbara Paris. Åh vad jag saknar att vara där. Fucking underbar stad - var det jag såg av den - så hur lär då inte resten vara? I vilket fall som helst börjar resan kännas för långt bort i tiden för att ett blogginlägg om den ska vara kul och relevant. Utvecklingen de följande dagarna blir kritisk.

Bilden nedan är tagen i Versaille. I slottets gigaaaantiska trädgård. Slottet i Versaille var ett jävligt tufft ställe. Synd att solkungen och Marie inte var där bara.

Nu ska jag laga mat till min man och, framför allt, till mig. Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så cool sis både i dina glasögon och i ditt svishande! Men vi är precis likadana varför ska saker gå långsamt när det kan gå fort liksom?! Miss ya!

2008-09-03 @ 21:20:52
Postat av: Louise

Hellu! Var jobbar du nånstans? Haft det bra i sommar? KRAM

Postat av: Carro svarar

Louise! Jag jobbar som informatör på Familjebostäder.

2008-09-18 @ 09:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback