It ain't easy

Hej, det är helg och det är ju bra. Jag har verkligen 0,0 helgplaner, vilket är lite trist men samtidigt nyttigt för mig och min rastlösa själ. Igårkväll åt vi ost från ostcharken (heter det chark fast det ost som säljs?) till middag, och så ett (1!) glas rött på det som knockade övertrötta mig totalt. Ikväll blir det nog typ samma, för det var fullt på de biofilmer vi kunde tänka oss att se. Rätt skönt, dock saknar jag de gamla, hederliga lördagsunderhållningsprogrammen när jag har sittainneochgöraingetlördag. Sådana som gick på tv när jag var barn, typ 24 karat och Det kommer mera. Vad hände med dom?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det kan jag också fundera på ibland, det är liksom total avkopploning i de där programmen, nu går det ju bara massa crapiga musikprogram ala pensionär på fredagskvällar, doobidoo och singalong liksom gaah. Blogga mer sis! Snart kommer ni hit!!! Wiee :-)

2008-09-25 @ 11:19:31
Postat av: Carro svarar

Bloggad! Om spya, men ändå.

2008-09-26 @ 09:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback