Bowlingvärk

Tjatjatja!

Hur skönt med fredag? Ganska skönt. Denna vecka har jag kombinerat mitt vanliga jobb med att vara dagisfröken. En rätt bra blandning, faktiskt, hade det inte varit opraktiskt och allt det där hade jag helst kombinerat två helt skilda jobb (som till exempel informatör och dagisfröken) till en heltidssysselsättning. Kan tänka mig att vara ledig fredagar i och för sig... Men ni hajar. Jag blir så jävla trött av såväl en hel dags stillasittande framför datorn som av för mycket frisk luft och "startfart"-puttande. En rätt perfekt kombo, således, med lagom dos av varje.

Har ett bostadshuvudbry för tillfället. Ett angenämt problem kan tyckas, med ändå, hata beslutsångest. Kanske blir det en flytt innan jul. Suck, det finns inte mycket som så effektivt suger livslusten ur mig som att flytta. Men det är ju värt det efteråt och bla bla.

Det här blev faktiskt ett jättetråkigt inlägg, men jag tror att de flesta av er som läser uppskattar det ändå, så det gör inget!

Förra helgen var vi i Stockholm och hälsade på Ciss och Johan. Och Baloo. Bland annat bowlade vi - hade märklig träningsvärk (i ena höften, högerarmen, vänstra smalbenet) två dagar efter det. På bowlingbanan tänkte jag och lillasyster att vi skulle ta några hederliga plutbilder. Gick inte så bra (till slut fick vi be om fotografhjälp), men klart står att vi båda kör stenhårt på vår "snyggmin". Helt rätt, man ska hålla fast vid det som är bra!


Kommentarer
Postat av: Ina

Tjusigt med så mörkt hår på dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback