Topp

Så oväntat många läsare idag, och jag vet inte vad jag ska göra med er. Kanske ge en utläggning om varför jag skriver idag, igår, imorgon osv här på bloggen, i msn-fönster och andra mindre officiella forum trots att jag vet att man egentligen ska skriva i dag, i går och i morgon. Nä, kanske inte i dag. Ha ha.

Jag är trött. Mest i skallen, det har varit en lång och ganska händelserik dag. I morgon blir det nog att pilla i indesign hela, långa dagen. Så jag ska nu lägga mig i sängen för cirka 43 minuters avkoppling med Brothers & Sisters. Det börjar bli en aning mossigt, men är bra ändå!

Fick precis höra att Jonathan jublade när han hörde att vi kommer hem senare i veckan. Gullunge!

Puss puss och kram kram på er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback