Tisdag den 14 oktober

Är det bara jag som älskar Apotekets produkter? Jag köper i princip alla mina krämer där. Fukt-, ögon-, hand-, peeling-, you name it. De känns pålitliga, effektiva och luktar alltid lagom mycket/lite. Väldigt lagom, men på ett positivt sätt i det här fallet. Och till bra priser, jag köper oftast ACO. Håret däremot lägger jag ner en del pengar på, det känns som att man får mer tillbaka där. Köper dyrt schampoo/balsam/inpackning och slingar (och klipper såklart) hos frisören. Men min hy är så pass bra att jag inte behöver lägga ner massa onödiga pengar på den (även om jag säkert skulle känna revolutionerande förändringar om jag började med Derma.. vad det nu heter). Så för mig är Apoteket toppen!

Nu är jag hemskt trött, som vanligt ungefär. Tror att det till hälften beror på den mörka årstiden, som kommer åt mig mer än någonsin (känner ni er också extra snuvade på sommaren i år, den försvann ju så plötsligt!). De övriga femtio trötthetsprocenten beror nog på att jobbet fortfarande är ganska nytt och att jag lär mig nya saker varje dag där. Det är jobbigt och roligt och det går rätt bra för mig.

Nu ska jag krypa ner i sängen med jordens bästa människa och titta på Gossip Girl. Nej, det är inte så himla bra för tillfället, men ändå tillräckligt. Och framför allt är det sådana stunder av avkoppling som jag tror lönar sig i det så kallade stora hela.

Om bara ett par dagar får umgås med några jag tycker väldigt mycket om, flera dagar i streck! DET SKA BLI SÅ KUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja apotekets hudvårdsprodukter är jättebra!Kram M.

2008-10-14 @ 22:13:27
Postat av: Cissi

Wieee snart snart snart ses vi sötsyster!! Försökte ringa dig nyss men du svarade inte. Hoppas det är din vanliga koll på mobilen som gjorde att du inte svarade så du inte är ledig idag.. Puss!

2008-10-15 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback