Snö snö snö

Jag är lite bitter för att jag packade ur kamerasladden efter att anders hade stoppat i den i väskan, men utan att packa ner den igen (rätt kort historia, men för ointressant för att dra här och nu), Hade jag packat ned den igen hade jag kunnat visa en bild på ett väldigt snöigt småland. Fan, det snöar här. Ligger säkert en decimeter på marken. Stört. Jag är glad att jag tog varm jacka och inte skinnjackan, stövlar OCH converse, inte bara vita tyg- och gummiskor.. Ja, ni fattar. Ibland är man förutseende utan att veta om det.

Himla trist det där med kamerasladden. Nu blev det ju ett ganska tråkigt inlägg. Imorgon kanske jag knäpper med mobilen eller någon kamera vars bilder går att få över till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback